still the same thing

Heey!

Idag har det hänt massa roliga saker,vissa för roliga för att nämna.
Men en sak,har träffat Anna,Viktor och Benjamin,vi åkte iväg till Strömpilen och kollade runt lite.
Jag köpte en present till Benjamin igen,men det är han värd!


Jag och Benjamin!

Vi åkte senare till Mc donalds och fyllde på i magen litegrann.
Gott vare iaf.

Sen blev jag hemskjutsad och när jag kom hem fick jag koka kaffe åt pappa och min farbror Paavo som var på besök från Piteå,trevligt att träffa han igen,var ett tag sen!
Nu har jag plockat ihop lite i mitt rum,ska plugga lite innan kev kommer för då ska vi ner till garaget med pappa och kolla på bilen osv.

Sen blir det plugg resten av kvällen.
Skriver kanske lite mer senare,byebye!

Just open your eyes



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback