This is the start of something good

Hey!

Idag vaknade jag klockan 12,ringde Anna och bestämde att vi skulle ses på stan klockan 1.
Blev att skynda sig iväg,träffade Johanna och vi käkade lunch och sen kom Anna och Benjamin.



Vi vandrade omkring och kollade på saker,jag köpte en halsduk,helnöjd.
Träffade även Rebecka Sundin,vi gick till kungspasagen och fikade.
Efter det gick vi runt lite till och sen tog vi bussen hemmåt.

Nu har jag precis ätit middag och sen kommer Anna,Viktor och Benjamin förbi igen.
Sen blir det nog att vara med dom ikväll,heltmys!

Nu ska jag städa upp i mitt rum och göra mig klar.
Hoppas ni alla får en trevlig helg!

You make me crazy,I miss you my baby



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback