You took my heart

Heey!

Ikväll var kevin hit och åt middag med mig,mamma och pappa,helmys!
Jossan och Fredrik kom också förbi,vi käkade blåbärspaj.
Dom var inte här så länge,vid 9 skulle kevin ta bussen till Ålidhem och Jossan och Fredrik skulle till Jossan.

Jag gick hem och halvsov framför tv'n medans jag väntade på kev igen.
Nu har jag precis skjutsat hem honom,kan lova att det var riktigt kallt.
Jag var sjöblöt när jag kom hem igen.

Nu borde jag sova,men eftersom jag halvosvit i några timmar är jag inte speciellt trött,kanske går lättare om jag somnar till någon film eller nått.

Imorgon blir det plugg iaf,lediga på måndag,riktigt skönt.
Ska till Anna och Benjamin på dagen och bio med Kev på kvällen.

Nu ska jag försöka sova,godnatt!

You took my heart and ran away
Forever in my heart you'll stay
No matter what we've been through
I'm going to keep on loving you



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback