You're the best thing I've ever found

Heeey!

Idag har dagen gått riktigt snabbt!
Jag,Rebecka och Johanna bestämde oss för att gå ner till stan för att käka lunch.
Vi mötte upp Erik,André och några killar till som jag inte minns namnet på.
Vi gick först till en affär och kollade på kläder till halloween,nu har jag nästan allt som behövs.
Sen gick vi till Mcdonals och käkade lunch.
Jossan kom också och gjorde oss sällskap,trevligt trevligt!


Suddig bild, I know!

När vi käkat så åkte killarna iväg och vi gick och kollade på kläder osv.
Anna och Benjamin kom också och gjorde oss sällskap.
Vi vandrade omkring ett bra tag och sen började jag,Rebecka och Johanna gå tillbaka till skolan.

Anna som clown.

När jag hämtat mina saker på skolan gick jag tillbaka till stan och till min faster för där satt pappa så jag fick skjuts med honom hem.

Nu sitter jag och väntar på middag,sen ska jag duscha och sen kommer världens sötaste bebis hit,myspys!
Får se vad som händer senare ikväll,jag är sugen på utgång men får se vad resten säger.
Byebye!


Won't Let Nothin Come Between Us
No Matter How Long Or How Hard It Gets
Don't You Know You Are The Reason
That I Walk, I Breathe, I Liveee



Så jävla söt anna är då ;)

2009-10-26 | 00:03:11

haha absolut =)

2009-10-26 | 00:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback