Baby long as you're here I'll be floating on air

Hey!

Den här dagen har gått väldigt snabbt.
käkade lunch med Johanna och Mike,riktigt trevligt!
Hade en lektion efter lunch,svenska,men vi fick gå rätt snabbt.

Jag och Johanna började vandra ner mot stan,jag skulle handla lite saker.
Vi träffade även Anna och Benjamin,dom hängde också på.

Love you sweetie!

Rebecka Sundin kom även,vi gick omkring en sväng sen skulle dom käka.
Träffade även på mr bad boy och mr bear,haha
Trevligt iaf.

Jag tog bussen hem och åt middag med mina kära föräldrar.
Snart kommer min underbara storebror och hans girlfriend hit,alltid lika kul.

När jag suttit och pratat med dom ett tag ska pappa skjutsa mig ner till stan,jag Johanna och Poncin ska plugga.
Imorgon har vi samhällskunskapsprov,politik,vad är det?
Det är det mest ointressanta jag vet tror jag.
Men det är ju ett måste iaf.


Övik - 08.

Nu ska jag lägga fram kläder och det som behävs för morgondagen.
Byebye.

You could be a sweet dream or a beautiful nightmare
Either way I don't wanna wake up from you




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback