all that i wanted was you

Hey!

Igår som sagt så var jag hos en läkare och dom tog typ 5 olika prover,känns som att dom tömde mig på blod.
5 rör fyllde dom,hela armen och handen vart typ bortdomnad.

Idag skulle jag få veta några av provsvaren iaf,vet inte vilka,jag vet knappt vad dom har tagit för prover på mig.
Jag är inte så bra på att förstå läkarspråken.
Men får väll se vad som säger när dom ringer.

Idag måste jag försöka plugga lite till hotellprover som vi har imorgon,vi har inga böcker att plugga i så vet inte hur det kommer gå,men kan inte göra mer än mitt bästa så.
Måste även göra klart en engelska uppgift och en svenskauppgift.
Så det är väll bara att sätta igång,man måste ju börja nånstans.'

Jag önskar jag blir frisk snart så jag får åka och hälsa på mina smågrabbar.
Det var ett tag sen jag träffade dom,har bara pratat i telefon med lilljoel ett par gånger.

Mina favoritkillar!

Nu ska jag fixa lite lunch och sen börja plugga lite.
Får se hur länge jag lyckas med det innan jag fastar med något annat.

Byebye!

You don't know what you got till you're missing it a lot




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback