I look to you

Hey!

Kom hem från stan för inte så länge sen.
Efter skolan gick jag,Johanna och Jossan ner till stan,vi käkade och sen gick jag och Jossan vidare.
Jag köpte ett par skor.


Im happy!

Vi träffade även Anna och Benjamin,idag också,riktigt trevligt.
vi gick omkring ett bra tag och kollade på saker osv.

Vid 3 gick vi på caféstation och fikade,Anna skulle ganska snabbt åka iväg till viktor.
Men Fredrik kom och höll mig och Jossan sällskap ett tag,trevligt trevligt.
Sen bar det av hemmåt.

Nu har jag precis käkat middag och nu blir det att göra lite läxor och sen blir det nog en ganska tidig kväll,har praktik imorgon,är inte taggad.
Men det är bara att gilla läget helt enkelt.

My levee's have broken, my walls have come
Crumbling down on me
The rain is falling, defeat is calling




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback