.

Hello!

Efter skolan idag gick jag och Poncin ner till stan och jag köpte strumpbyxor till imorgon.
käkade även lunch/middag och sedan åkte  vi hemmåt.
Jag lyckades övertala Thilini att följa med mig till HM på Ersboda,och där skulle jag egentligen inte handla så mycket men lyckades ändå göra av med en 500 lapp.'

När vi var hemma hos mig igen så provade jag mina klänningar och bestämde skor osv,färgade även håret.
Nu är det mörkt igen,nu känner jag mig som mig själv iaf.
Vi gjorde middag vid halv 9 det blev spagetti och köttfärssås,jag fick godkänt iaf.

Sabry kom även förbi en sväng,han godkände kläderna,tud det.
Nu har jag lyckats städa bort lite så det går att gå här inne iaf.
Får se om jag får besök lite senare eller inte av min bästis,haha.

Annars blir det nog en tidig kväll eftersom jag ska upp tidigt imorn och åka till ålidhem.
Kommer inte skriva imorgon eftersom jag kommer vara borta hela dagen/kvällen/natten.
Blir på Söndag,kommer nog lite roliga bilder också.

I'll do anything for you



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback