fuck it.

Hey!

Här kommer ett riktigt positivt inlägg,nooot!

Jag är inte på det bästa humöret,jag är allt utom glad.
Jag har alldeles för mycket läxor och prov framför mig,jag orkar bara inte.
Jag har fortfande inte fått svar från läkarna,vårdcentralen är sämst.
Jag hatar alla dom falska människorna som finns i min närhet som jag helst skulle vilja slippa.
Då menar jag inte Alla i min närhet.

Det finns en person som gör att jag vill spy,helt ärligt,en falskare människa går inte att hitta.
Gumman hit och gumman dit,det hjälper inte med dina falska gulliga ord,jag är så less på ditt fake smile så det finns inte.
Allt du egentligen är ute efter är skvaller som du kan föra vidare och sen förstöra för dom som kämpar för att få det bra.
Jag är för feg för att säga allt det där till dig,så jag hoppas att du läser det här och du är iaf tillräckligt smart för att du borde förstå att det handlar om dig.

Vissa av er kanske tycker att jag är elak med dom orden jag säger,men det tycker inte jag,så elak som den där människan är så är jag jävligt snäll med dom orden jag använder.

Och dig,jag saknar dig,jag älskar dig.

Nu ska jag ta min ilska och lägga mig i sängen och skrika i kudden eller nått.
Ska även hoppas på bättre tider,för jag orkar inte.
Senaste halvåret har inte varit annat än jobbigt.


Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback