How i miss that smile

Hey!

Dagen idag spenderades på stan med Poncin,jag köpte 3par skor och ett par vantar,jag är helnöjd!
Poncin lyckades också hitta lite.

Sen har jag fått min mobil,den förra gick inte att laga så jag fick ut en ny på försökringen,vill egentligen inte ha den här längre,gillar den ej men har inte råd att köpa någon ny för tillfället så den får duga ett tag till.

Nu ligger jag i sängen och hoppas att jag ska bli frisk innan helgen,är förkyld och har feber,inte kul!
Men är inte förvånad att jag blivit sjuk,alla andra är typ också det så.

Nu ska jag äta glass och se på The hills och sen sova kanske,sova är väll det bästa när man är sjuk!?

Godnatt,puss!

I keep starin' at your picture every day




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback