It's a happy day...

Heey!

Idag hade vi bara 2 lektioner,vi slutade 10.20.
Elina kom till skolan så vi käkade lunch och mötte sedan upp Anna och Benjamin och gick mot stan för att fika med Evelina.
Vi satt och snackade ett bra tag innan vi tog oss iväg för att köpa lite saker.
På HM köpte jag en tröja till min söta systerson som fyller 3år idag.



En spidermantröja bara för att han älskar spiderman.
Jag tror han kommer bli jättesöt!
Köpte även ett par byxor och tröja och ett par skor till Benjamin bara för att han är så himla söt.

Lyckades även hitta lite till mig själv också,så är rätt nöjd.

Nu ska jag ta tag i lite skolarbeten och vara lite duktig.
Byebye.

It's just so much more than you know...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback