sick and tired

Hey!

Blev ingen skola idag,jag är fortfarande sjuk och det verkar inte bli bättre.
Har legat hela dagen i sängen och kollat på serier men jag börjar bli less,jag vill bli frisk och jag vill ut!

Jag vill även ha pengar så jag kan köpa lite nya saker,får pengar om 1 vecka så det är bara att vänta tills dess.
Min pappa fyller år på måndag så måste försöka hitta något till honom också,ingen aning om vad han vill ha.
Frågar man honom så säger han bara " en snäll flicka", sånt har jag hört varje år.

Får se om jag är frisk nog att gå ut i helgen,det är det som är planen men får se hur det blir.
Det är mycket jag vill göra men lite som blir gjort.
That's me.

Nu ska jag försöka ta mig till duschen och sen lägga mig och se på film och hoppas på ett mirakel under natten så jag blir frisk.

I just wish I could talk to you



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback