Take me away

Hey!

Igår när vi vaknat till liv och ätit frukost bestämde jag mig för att åka till Lycksele.
Jag tog bussen som gick klockan 2,mamma och pappa åkte dit i fredags så jag sa inte att jag var påväg.
Ringde när jag var där och frågade vart dom var,då satt dom på hotellet och drack en öl,det blev en väldans överasknig för dom att jag var där.

När dom var klara med ölen gick vi till Ansia Camping,jag gick direkt till receptionen,Tessan som jobbade där vart lika överaskad.men glad. Riktigt kul att se henne igen.

Vi gick till mamma och pappas stuga och dom skulle göra sig klara för att gå ut och käka middag,gick och plockade upp Sven och Irene också,men det var fullt i Kåtan så där blev det ingen middag.
Jag bestämde mig för att åka hem igen,så jag gick till receptionen för att ringa taxi och där satt Bibbi.chefen och hon ringde Pelle ( hennes man) så han kom och hämtade mig och skjutsade mig till busstationen.

Blev en kort vistelse i Lycksele men jag hann iaf träffa några från campingen och det var riktigt roligt.

Nu ska jag iväg och kolla på en present till pappa som fyller år imorgon och sen ska jag fara och köpa ingridiener så jag kan baka tårta!

Ikväll blire plugg plugg plugg och mera plugg,inte taggad!
Byebye.

You are still my number one



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback