The wedding

Hey!

Igår blev det att kliva upp tidigt för vi hade rätt mycket att göra innan vi skulle vara i kyrkan.
Jag och Thilini åkte till Ålidhem till Samira,hon skulle fixa håret på oss båda.
Jag blev riktigt nöjd faktiskt.


Vigseln skulle börja klockan 2 men blev försenat till halv 4 av någon anledning,tur för oss för vi vart lite sena.
Det var riktigt fint i kyrkan och vädigt annorlunda jämfört med svenska bröllop.
Folk sjöng med och klappade händerna och rörde sig,man blev glad att vara där.

Inte så bra bild men.

Nåra av mina killkompisar var best man och kan lova att dom var riktigt stiliga.
Har aldrig sett Kevin sådär snygg någon gång,helt sjukt!

Efter vigseln åkte vi till Gräsmyr där det skulle bli middag och fest.
Min hunger gick över så jag åt ingenting,middagen blev försenat från 7 till halv 10.
Sen var det Kristet fram till klockan 1 och sen efter det blev det fest.


Lionel och Hanna.


Joel.

Jag och Joyce.

Brian Olivier och Ablos.

Lionel och Joyce.

Joseph och jag.


Blaise.


Nu ska jag se film sen försöka sova.

Godnatt.

If I could I would pull it up and rewind
To the time when it was just me and you
Oh how we were inseparable
If I could I'd pull it up and rewind
To the time before you went away
Wish I could go back to yesterday
If I could I'd pull it up and rewind




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback