Trust.

Hey!

Kvällen igår började med middag med Poncin hemma hos mig,sen drog vi vidare till Mariehem till Mike.
Satt där i ett par timmar och tog några öl och hade trevligt.
Senare cyklade vi ner till stan och mötte upp Veronica,sen blev det Olearys,riktigt trevligt,riktigt dyrt och alldeles för mycket tequila.

Poncin var nykter hon jobbade,så när hon gick till jobbet vid 1 så tog jag och Veronica en taxi till M-hem igen.
Minns inte resan eller att jag betalade men det syntes på kvittot i min plånbok.

Vet inte riktigt vad jag ska säga om festen på M-hem,det jag minns var trevligt iaf det mesta.
Iaf,vi var hemma vid 6 då gjorde vi Pizza som vi knappt smakade på sen blev det sängen.

Vid 11 vaknade vi halft till liv och sen vid 1 tog Veronica bussen hem till Lögdeå.

Nu har jag precis ätit middag och nu väntar jag på en person som jag ska reda ut lite saker med,får se hur detta kommer sluta.

Får se om jag skriver mer senare eller inte,beror på vilket humör jag är på.

Disgusted with trust
I trust no one no more




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback