u got it bad

Hey!

Har fortfande inte lyckats lägga mig och försöka sova,jag som skulle göra en tidig kväll ikväll,men icket.
Har inte lyckats plugga heller.
Jag är helt värdelös,ohyes!
Skulle se slutet på idol som var för en stund sen men missade det också,ännu mer lyckat.

Det är nått fel på mig,jag stör mig på alla typ,in med en ny vän och ut med dom gamla.
Kan man inte ha flera kompisar samtidigt? Måste man bara vara med den nya och bara prata om den nya?
När det kommer en ny glöms lätt dom gamla bort,allt fokus hamnar på den nya,förstår inte varför man inte ska kunna umgås flera,skyll er själv om dom gamla inte stannar kvar då.
Jag tycker det är förjävligt.

Aja ska gå och försöka hitta nått positivt nu,sen sova.
Godnatt.

Can't say goodbye


Då tycker jag det är lika hemskt med en vän som inte kan säga det rätt upp till personen det gäller.

2009-09-30 | 13:43:06

Kanske redan har gjort det

2009-09-30 | 16:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback