Excuses after excuses

Godmorgon!

Har nyss vaknat till i Poncins soffa,jag bara älskar den här soffan,har nog aldrig legat i någon skönare soffa.
Vi började se på Drag me to hell igår men Poncin vågade inte se klart den så vi stängde av,istället somnade vi till Yes man,jag somnade direkt.


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på,Ponicn tänker sova ett tag till och vi börjar inte förän 13.10.
Jag måste iväg till stan eller ersboda på HM och köpa strumpbyxor till Lördag,jag tänkte i Onsdags att det är lugnt det är några dagar kvar men nu kom jag på att det är imorgon!
Jag börjar bli smått stressad.

Ikväll blir det att vara hemma,själv.
Jag ska storstäda mitt rum och rensa min garderob,det behövs!
Blir även en väldigt tidig kväll för imorgon ska vi upp tidigt och göra oss iordning på ålidhem hos Samira.
Det kommer bli riktigt spännande.

Nu ska jag tvätta håret och sen hoppas på att Poncin vaknar.
Byebye.

Something told me to check my time
If I'm the one that's always crying

 



Hahahah ljuuug inte nu;)

2009-09-04 | 16:42:20

Haha,jag ljuger inte lilla vän :)

2009-09-04 | 23:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback