Baby long as you're here I'll be floating on air

Heey!

Igår var vi till Ansmark för att fira Joel som fyllde 3år,han blev väldig glaf för sina presenter.
Blev lite bus och lek före vi åkte vidare.

Den här dagen har varit väldigt rolig och intressant,har varit med underbara människor och är även med en av dessa fortfarande,sitter på haga hos Poncin och ska snart se på film.
Vi har ätit banankaka,första gången jag äter någon sån men måste säga att den var faktiskt god.

Imorgon börjar jag inte förän 13.10 så har en rejäl sovmorgon men sen blir det att åka till stan och inhandla det sista inför lördagen.
Ska även storstäda mitt rum som ser värre ut än när det varit inbrott.
jag vet inte alls hur jag har lyckats med det men det har jag iaf.

Mamma och pappa åker till stugan över helgen kommer nog inte hem förän på måndag,det är great! 
Jag älskar när jag får vara själv,ingen som stör och klagar och tjatar.

Nu ska jag och Poncin se på film,later!

You could be a sweet dream or a beautiful nightmare
Either way I don't wanna wake up from you




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback