We didn't make forever.

Hey!

Dagen har gått snabbt,vi provade ut studenmössorna idag,jag är helnöjd!
Beställde även lite andra saker som champagneglas,byxor,tröja och lite småsaker,pappa och mamma betalar,haha!

Har även hunnit vara till Ålidhem till Samira och hämtat mina kläder som blev kvar där i lördags.
Nu ska pappa snart skjutsa ner mig till stan för jag ska på Bio med Poncin.

Nu måste jag packa lite saker för jag lär bli kvar där till imorgon.
Skriver kanske mer sen.
Byebye.

We had a good life together.
Just remember, remember, all the times we had.
You know I'll always love you
You know I'll always care
And no matter I'll far I may go
In my heart you'll always be there

We didn't make forever, but I'll always love you



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback