All I need is you

Heey!

Fördmiddagen var rätt så seg,vi vaknade rätt så tidigt imorse så jag tog det lugnt fram till 2 då jag,mamma och pappa åkte och hämtade upp Kevin på Iksu.
Sen åkte vi till min syrra och fikade.
Jonte var dock inte hemma,trist men lillJoel var hemma och lika busig som vanligt.


Här var Joel liten,hade precis börjat lära sig att gå.

Vi satt mest och skrattade åt han och hans roliga kommentarer.
Han visade en bild i en tidigt och sa att det var hans moffe (min pappa).
Men det var en dvärg som satt i en permobil,tydligen så tyckte han att dom var lika.

Vi åkte sen till Maxi och handlade lite sen skjutsade vi hem Kevin.
Nu har jag precis ätit middag,jag gjorde pasta carbonara,I like!
Ska göra iordning tårtbottnar och frysa in till på fredag.
Ska börja förbereda så mycket jag kan så det blir mindre att göra på fredag.

Blir nog att sova rätt så tidigt ikväll,är trött och imorgon ska jag åka till Skellefteå,nice!
Nu blir det bakning,puss!

You are the sunshine of my life



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback