ba puss!

Heey!

Kvällen har spenderats i sängen med serier och juice,älskar juice så mycket godare än läsk!
Har även ätit ett äpple,som vanligt även det älskar jag!

Vi kommer nog förmodligen inte kunna åka utomlands heller om vulkanen ska fortsätta spotta ut massa rök i luften,känns lite småsurt ändå,jag vet att jag sagt att jag inte vill åka men jag vill åka men bara 1 vecka inte 2,haha! Men nu kanske det inte blir nått alls så känns rätt så trist.

Nu ska jag byta om eftersom jag ska möta upp Kevin på ett tag.
Blir skönt att komma ut på en promenad men sen blir det sängen.


Maybe,maybe not.

I believe in soulmates,I belive in you.


Sv, tack så mycket =)

2010-04-17 | 23:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback