can we put this back togheter?

Godmorgon!

Tänkte skriva lite snabbt om igår eftersom det inte blev någon uppdatering alls.

Jag Anna,Benjamin,Elina och Evelina åkte till stan,vi gick omkring lite.
Anna handlade lite kläder till Benjamin och sen blev det lunch på starz.

 

Maten var riktigt god,jag och Anna åt clubsandwish,mums!
Elina tog en ost och skink macka och evelina äppelpajj med vaniljsås och fick typ 1L vaniljssås på sin tallrik,haha!


Sötbenji!

Jag fick även min present av Evelina,Anna,Viktor och Benjamin.
En svart väska,näspiercing och en tröja,riktigt fina saker,tack för dom!

Efter middagen åkte jag och pappa till Ansmark och hälsa på smågrabbarna.
Syrran var på jobbet men vi träffade iaf Mattias,Jonte och Joel.
Nu blir det nog inte att träffa dom nå mer före vi åker,småkillarna rabblade upp vad dom ville ha för presenter och nej leksaker kommer jag nog inte orka handla där borta.


Nu ska jag kliva upp och hoppa in i duschen,puss!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback