Can't find the right words...

Heey!


Dagen idag spenderades som sagt med mina sötpojkar,mina 3 favoriter!
Min syster och hennes kille kom hit efter jobbet och dom stannade på middag också,så det var trevligt!
Det är inte så ofta det händer så.

Sen har jag även varit ute en sväng med Jossan och Sara. Vi åkte till Johan en sväng där några av grabbarna satt. Sen åkte vi till Anna som nyss har flyttat till eget,riktigt fint.
LillBenjamin var dock lite trött men fick även fram lite skratt,sötaste!

Nu har jag precis kommit in,ska lägga mig i min säng och äta en paprika och se på serier.
Sen blir det att ringa Kev och sen sova.

Imorgon ska dagen spenderas med Anna,Benjamin,Evelina och Elina,helmys!

You saved me



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback