Dream a little dream of me

Heeey!

Idag har jag gjort massor,man hinner med mycket när man kliver upp tidigt.
Jag har pysslat om mig själv på morgonen,fotbad,ansiktsmask,hårinpackning osv,riktigt skönt.

Har packat och tvättat upp kläder som ska med,varit med pappa och hämtat ut turkiska pengar.
Vi var även och fikade en sväng på stan,var förbi farmor en sväng också.
Så gullig när hon frågar vart vi ska åka sen går det 5min sen frågar hon samma sak igen,inte lätt att vara gammal.

Kusinerna på pappas sida och lilla farmor där nere i mitten.

Var även och pantade massa burkar och flaskor sen min B-day så fick mig drygt 100kr,inte helt fel.
Var och köpte ansiktskräm också,sen har min bror varit hit med vovven ett tag,trevligt!

Var och träffade Kevin en snabbis ute så fick mig en liten promenad i solen,riktigt skönt dock synd att det ska måsta blåsa.

Nu har jag precis kollat igenom min packning och tror inte att jag har glömt nått.
Ska snart lägga mig och se lite serier sen försöka sova tidigt blir att ringa kev före såklart annars blire ingen bra sömn,har en lång dag och kväll framför mig imorgon.
Vi kommer inte vara framme på hotellet förän mitt i natten någon gång,men vi har 2 veckor på oss att njuta så.

Nu ska jag sluta babbla,kanske hinner slänga in ett inlägg imorgon före vi åker,puss!


I love my boy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback