Endless love

Heey!

Idag har det varit mycket lek på baksidan,har även njutit i solen ett tag,riktigt skönt.
När brorsan skulle komma och hämta hunden så orkade han knappt gå,blev nog lite för mycket lek för lillen.

Kevin var också förbi ett tag idag,alltid lika roligt.
Anna och Benjamin skulle komma men det blev inget,får bli någon annan dag.



Jag har även varit och handlat,blev lite mer saker till på fredag.
Var även förbi farmor en snabbis,söttanten.

Imorgon ska jag få hämta ut mitt nya legg,passar bra när jag ska på bolaget på fredag.
Så blir det inga problem att bevisa att det är jag,eftersom det är många som trott att det

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att ta det lugnt ikväll,jag är rätt så trött och mitt ansikte kokar,puss!


I'm a love you until the end,you're the only one for me



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback