Hold on to your love

Heey!

Igårkväll skickade Anna sms och ville ha sällskap så jag packade ihop väskan och åkte hem till henne och Benjamin.
Vi satt och tittade på Wallander och snackade en hel del.
Efter det blev det attt sova eftersom Benjamin brukar vakna rätt så tidigt.
Såhär såg min sovplats ut.



Några filtar på golvet,skönt? njaa.känns i ryggen och var vaken var 20:onde minut typ,men det gick ändå helt okej.



Det blev även en del bus på morgonen och vid 10 tog jag en promenad hem i solen.
Riktigt skönt var det.
När jag kom hem och hade ätit lunch så somnade jag ganska snabbt och vaknade halv 4! hela dagen försvann men kanske inte så konstigt när jag inte sovit så bra.

Åkte iaf ner till Farmor och hälsade på en sväng,sötfarmor.
Och nu har jag precis ätit middag. Ska snart vandra iväg till coop och köpa äcklig tranbärsjuice eftersom jag har känningar av urinvägsinfektion,ska kolla om jag kan få bort det med hjälp av det eftersom jag började känna det idag,vill inte gå till vårdcentralen,hatar stället.
Men får se hur det går.

Blir även att plugga lite ikväll,prov i Servering på onsdag,sen är det KLART!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback