I got sunshine on a cloudy day

Heey!

Idag har jag hunnit med mycket! Känner mig riktigt duktig.
Jag har varit ute och kört bil i 1½ timma,gick riktigt bra!
Har övat på att parkera och startat i backe,körde även till täfteå och tillbaka,sen runt lite i stan osv.

Kom hem för ett tag sen,har damsugat och renbäddat min säng,älskar när sängen är renbäddad!
Har också gjort iordning 2 påskägg till mina småkillar,ska ju vara barnvakt till veckan så tänkte ge dom varsitt ägg.





Ikväll blir det nog lugnt,ska vara hemma,Kevin kommer nog hit och gör mig sällskap så kanske blir att hyra film,brukar oftast bli så.
Nu ska jag ta det lugnt ett tag,ska lägga mig och titta på Desperate Housewives och äta ett äpple,mums!
Sen ska jag nog träna,puss!

Everything means nothing if I ain't got you



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback