I just can't wait

Heey!

Igårkväll somnade jag med datorn i knät,jag var helt död.
Vaknade mitt i natten med panik och såg att klockan var jättemycket.
Somnade om och vaknade 10 och då klev jag upp och jag och pappa skärde upp massa kyckling.
Vi fylde nästan en 10liters hink så nu ligger kycklingen med marinad och där ska det ligga till på fredag.

Vi har även varit på banken och hämtat ut mitt nya IDkort,skrattar när jag jämför det gamla med det nya,stor skillnad på hur jag ser ut iaf. Att man förändras så mycekt på 5år,haha!
Vi var även på stan och fikade,jag köpte spotify premium,hata reklamen!
När vi satt och fikade så gick Joseph och Jerry förbi,riktigt kul att träffa dom,speciellt Joseph som jag inte träffat sen höstas!

Vi har också varit och handlat solskyddsfaktor,8 dagar kvar tills jag åker till varmare länder!
Det ska bli skönt,men jag vill ändå inte,en vecka skulle vara lagomt men jag blir kvar där i hela 2 veckor.
Lär iaf vara brun när jag kommer tillbaka,haha!

 


Nu ska jag slänga in en tvätt sen sätta mig på baksidan,puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback