I love you, always forever

Heey!

Jag är på riktigt bra humör! Den senaste tiden har varit rikigt bra,ska inte klaga.
Har varit ute och övningskört idag,Kevin fick också åka en sväng och han blev förvånad,jag tar det som en bra sak!
Jag har även tränat idag,vilket känndes riktigt skönt! Mår mycket bättre när man gör det!

Ikväll så blev det familjemiddag här hos oss.
Patrik,Anna och Kevin kom hit,riktigt trevligt.
Det blev lax och hemmagjort potatismos till middag,jag älskar det! Lax är en favorit!


Patrik och Anna,familjemiddag -08


Jag och Kevin,familjemiddag -08


Vi har också suttit och kollat på gamla bilder på mig och patrik från när vi var små,blev en hel del skratt,men mysigt var det.
Lillkiro och också varit här (Patrik och Annas hund) så jag och Kevin gick en litet promenad med han.
Sen har vi bara myst och haft det trevligt.

Nu har alla farit, och jag ska krypa ner i sängen till en film kanske göra lite fruktsallad också.
Blir iaf lugnt ikväll precis som det blivit dom senaste kvällarna men det är riktigt skönt att bara ligga hemma och mysa,är inte på partyhumör,plus att man sparar så mycket pengar på att inte springa omkring på krogen,haha!

you're the one thing i can't get enough of



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback