I'm so happy!

Heey!

Idag åkte vi till Strömpilen och inhandlade lite saker som behövs med på resan.
Blev hudkräm,leggings,bikini osv.
Ska iväg och köpa nya solglasögon imorgon och även försöka hitta ett par jeansshorts.
På kvällen blir det även bio,myyys!

Jag har ställt fram min resväska,håller även på att tvätta upp alla sommarkläder sen blir det att börja packa ner det jag kan.Det är bara 4 dagar kvar,galet!
När jag kommer hem är det inte länge kvar till studenten heller,tiden går riktigt snabbt!



Det här är nått jag har tänkt att jag ska göra i Turkiet.
Jag är äckligt höjdrädd men jag ska göra det.
Får se hur det går.

Nu ska jag äta lite smörgåstårta som är kvar sen igår sen slänga in en tvätt sen börja packa,puss!

My love for you will never end.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback