L.O.V.E

Heey!

Blev inte att skriva igår,hade ingen tid till det då.
Tänkte lägga ut lite bilder osv från min B-day som jag skrev igår.

 

 

 

 

 

 



Tack till Alla er som kom och tack för alla presenter.
Dagen var underbar tack vare er ♥


Dagen igår spenderades med nära och kära som kom för att fira mig.




Present jag fick av Patrik och Anna som innehöll alkohol,trisslott,pengar,godis,nagellack,läppglans och ansiktsmask,great!

På kvällen kom Kevin hit,vi tittade på film och bara myste,det var trevligt.
Nu har han nästan precis farit och jag ska snart hoppa in i duschen och sen äta lunch sen blir det att inhandla dom sista småsakerna innan vi åker på torsdag.

I just can't thank you enough



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback