My love

Heeeey!

Igårkväll var jag rätt så död efter att ha varit hundvakt hela dagen.
Vi spenderade hela eftermiddagen på baksidan och hunden lekte i snön och var som tokig.
Riktigt roligt faktiskt.

På kvällen kom Kevin hit vi gjorde väl inte så mycket,bara tog det lungt osv.
Vi bestämde att vi skulle åka till Övik idag så imorse åkte jag,Kevin,pappa och mamma till övik.
Jag och kevin gick våran väg och mamma och pappa sin.Jag köpte ett par tjockare leggings och två tröjor iaf så det var nånting. Vi var dock inte där så länge eftersom Kevin har match idag. Det blev lunch i bilen rätt så mysigt.
Dagen var iaf riktigt trevlig.

Nu ska jag bara byta om sen ska jag iväg och hämta ut ett paket på OK sen ska jag fara och köpa det sista inför min B-day.
Ikväll ska jag spika upp lite saker på min vägg,städa,se på film och skriva en packningslista till utlandet,great!



You are my love,my everything!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback