Pegasus world

Heeey!

Inatt har jag sovit riktigt dåligt,somnade sittandes på soffan och vaknade klockan 1,tog ett riktigt bra tag innan jag kunde somna om igen och har sen vaknat till och från.

Jag har legat och kollar på lite serier nu på morgonen,ska snart kliva upp och hoppa in i duschen och sen fika.
Ska damsuga idag också,sen kommer Kevin hit får se om vi äter middag tillsammans,sen blir det att säga hejdå till han.
18.45 kommer min bror hit och hämtar oss för att skjutsa oss till flygplatsen där vi ska sitta 2h innan planet lyfter.
Konstigt men jag är faktiskt inte så taggad på att åka,känns skönt att få sola och bada men tror nästan jag hellre skulle stanna hemma,men men.



Nu blir det duschen,puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback