TAGGAD TILL 1000!!

Heeeey!

Mitt humör är på topp!
Egide räddade mig,han kommer vara dj imorgon och han fixade högtalare och förstärkare,dock kostade det mig 1000kr men det var det värt,man fyller bara 20 1gång.

Jag har nyss gjort iorning chokladtårotorna imorgon ska jag göra iordning gräddtårtan.
Ska åka och hämta ljudanläggningen på morgonen och sen blir det att fixa i lokalen.

Om mindre än 3h är jag 20,inte längre tonåring,iiiiihhh!!



Jag är trött, äckligt trött har åkt omkring mycket idag,gjort massor och är allmänt taggad på morgondagen.
Jag ska försöka sova tidigt,kommer inte hålla mig vaken till 12!
Det är många som säger att dom ska vara först och skicka sms osv,kommer stänga av ljudet och vibratorn så jag får sova lite iaf,lär behövas.
Ska upp tidigt imorgon,halv 9 ska jag hämta Egide sen åka och hämta högtalarna på teg.

Bolaget klockan 10,har fortfarande inte fattat det. Ska vara där 10min före så jag får träffa Nadja snabbt också eftersom hon har priktik på Kappahl bredvid.

Nu ska jag sluta babbla,ska hämta ett glas juice och lägga mig och se serier tills Kevin hör av sig.
Han blir det sista jag pratar med som 19 åring,haha!


You are the person who means most to me,I love you with all my heart.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback