Time to sleep

Heey!

Jag är trött,så sjukt trött. Jag ska snart sova.
Har precis pratat med K och det betyder sovdags.

Imorgon har jag lite saker som jag ska göra:

* Städa mitt rum

* Gå till HM och köpa strumpbyxor

* Göra iordning en till tårtbotten tills på fredag

* Åka till Egide och hämta musik

*Åka till Ålidhem och hämta högtalare

*Åka och handla det sista inför fredagen

Har en känsla av att jag kommer vara trött även imorgon,men kommer säker inte kunna sova.
Kan inte fatta att jag blir 20år,när jag märker det mest är nog när jag är bland syrrans ungar,speciellt den blivande 10åringen,då förstår jag att jag börjar bli gammal,haha!


Mosters älsklingar♥

Nu ska jag sova så jag tar mig upp en vettig tid imorgon,puss!

You mean the world to me




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback