You are the sunshine of my life

Heeey!

Nu har jag och nadja suttit och krigat med bilder på facebook.
Riktigt underbara och riktigt fula bilder,men mycket skratt har det blivit under kvällen.
Vi har även valt ut foto till min studenskylt.
Så nu är allt nästan fixat! IHH!!


Min älskade studentmössa!

Nu är det inte längekvar till studenten,det händer så himla mycket före så det kommer gå äckligt snabbt.
Ska hinna fylla hela 20 år och även hinna spendera 2 veckor på ett 5stjärnigt hotell med all inclusive,helnice!

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och titta på sex and the city och invänta ett samtal från Kevin.
Sen händer det nog inte så mycket mer ikväll,blir lugnt.
Ska försöka ta mig upp tidigt imorgon och träna,puss!

'Cos you bring out the best in me, like no-one else can do



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback