You got to make up your mind..

Godmorgon!

Har iof varit vaken ett bra tag,har hunnit vara till skolan och gjort ett prov i Servering,det gick huuuur bra som helst! Så jag är riktigt nöjd.
Nu har jag precis kommit hem och jag hade tänkt att jag skulle börja städa mitt rum och renbädda min säng.
Sen eftersom det är så underbart väder ska jag nog gå ut och gå.

Tänkte att nu skulle få nått att skratta åt också. Igår skulle jag gå en promenad med Kevin och vi brukar mötas vid Onoff och jag brukar gå över E4an,det såg inte så blött ut men ja,jag sjönk ner med ena benet ändå upp till låret och jag kan lova att det var ÄCKLIGT kallt.
Pappa,mamma och Kev retade mig rätt så mycket för det men jag förstår dom,det var inte så smart av mig.




Nu blir det städning sen lunch,puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback