You know I care

Heey!

Igår kväll blev det lugnt, Låg ett bra tag och slöade framför mina älskade serier.
Tänkte flera gånger försöka ta mig iväg till coop och köpa frukt men icket.Tog stopp vid dörren,haha!
Kevin kom vid 9 och då blev det film.
Imorse när vi vaknade känndes det inte som att vi sovit nått alls,småkillarna kom klockan 7 och då gjorde jag iordning frukost till dom.
Vid 9 vaknade Kevin till liv och då spelade vi spel med killarna.

 

Vi spelade memory och fia med knuff,gissa vilka som vann? jo smågrabbarna,konstigt nog.
Vi har även hunnit vara ute ett tag,men eftersom alla fastnade så gav dom upp och vi gick in igen.

Nu har vi precis ätit lunch och nu blir det att speila spel igen.
Får se om vi åker ner en sväng på stan också,maybe.

Nu ska jag iaf försöka vinna över pojkarna i fia med knuff.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback