You know that my heart will stay, with you, always

Heey!

Tänkte börja med att slänga in lite bilder från igår.
Var som sagt ute och åt lunch med Elina,Evelina,Anna och Benjamin.



Sen på kvällen så kom Kevin hit,alltid lika mysigt.

På morgonen när vi vaknade blev det frukost sen åkte han till skolan och jag tränade.
Blev även nån timmes sömn där mitt på dagen eftersom jag hade äckligt ont i huvet.

Vid halv 4 åkte jag ner för att möta upp han igen.
Vi gick runt och kollade på ett armband till mig men hittade inget,vi ska kolla runt lite mer och se om vi hittar nått eller om vi hittar nått annat.
Blev även middag på Subway,det var gott!

Nu har jag precis kommit hem och funderar på vad jag ska göra ikväll,no idea.
Men nått hittar jag säkert på.
Nu blire duschen,puss!

I know this much is true I was made for loving you


Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2011-02-18 | 10:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback