You're the only one I'm dreaming of

Heeey!

Det blev några påsar som följde med oss från affären. Känns inte som att jag fyller år om 6 dagar!!
Galet iaf. När jag kom hem fick jag värsta rycket!
Jag har rensat min garderob och kan lova att jag slängre massor!
Jag har även rensat alla mina lådor även där fyllde jag en och annan påse med skräp.
Nu känns det riktigt skönt,kanske blir lättare att hitta saker nu,haha!
Vi har även spikat upp min NYC tavla och min egen lilla bild tavla.
Har nu gjort två bildtavlor,en på alla mina nära och kära och en på mig och min allra käraste!♥

Jag har även hunnit äta middag,texmex kyckling och pommes,mums!
Nu ska jag lägga mig och andas lite hade jag tänkt sen ska jag nog gå på en promenad.



Just in time I´m so glad you have a one track mind like me
You gave my love direction
A game show love connection we can't deny
I´m so obsessed my heart is bound to beat right..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback