Between me and you

Heeey!

Dagen spenderades i stugan,lekt i regnet med Kiro.
Vi åkte hem vid 3,hann inte mer än hem och lämnade av alla saker så åkte vi vidare och pratade utlandsresor med faster.
Sen åkte vi och hämtade Nadja på Ersboda och hämtade pizza och sen åkte vi hem till mig.

Kvällen har spenderats med att göra iordning lappar till loppisen.
Sen har vi varit och delat ut dom i brevlådor osv.
Får hoppas att det kommer lite folk också.

Nu har vi precis skjutsat hem Nadja och jag har lagt mig på sängen och gud så skönt det är.
Jag är död.

Blir nog att sova ganska tidigt idag,ska försöka ta mig upp tidigt imorgon.
Ska bara invänta att Nadja ska höra av sig,iiihh!

Aja ska lägga mig och se film tills dess.godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback