Bumpy ride

Heeey!

Blev inget inlägg igårkväll,hade inte tid till det.
Massagen var helt underbar iaf,riktigt skönt!
Efter massagen åkte jag överallt och ingenstans,höll mig sysselsatt iaf.
Blev iaf en tidig kväll,riktigt skönt.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket hittills.
Har beställt linser och plockat undat lite tvätt,väldigt roligt,haha.

Ska snart åka iväg med pappa och handla och sen blir det att möta upp Sara.
Blir väl en sväng på stan osv,får se.

Ikväll kanske det blir att åka och hälsa på min syster och grabbarna,var ett tag sen jag var dit och hälsade på faktiskt. Fick iaf se dom en snabbis i söndags.


Still got the ring on my finger,I just can't take it off.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback