Do you even know what you've done?

Heeey!

Dagen spenderades i största del med Sara.
Vi gick omkring på stan ett par timmar och jag fick med mig mer än vad jag borde,som vanligt!
Köpte två par skor.ett linne och en bikiniunderdel.
Ska passa på nu när det är billigt och eftersom jag ska åka utomlands.

Efter att vi varit på stan så gick vi hem till Sara där vi mest satt och pratade och skrattade och smed planer,haha!
Sen åkte hon till jobbet och jag inväntade skjuts.
Det tog dock 1h så jag hann somna på hennes soffa.

Nu har jag precis varit och handlat med mamma och pappa.
Jag sprang in på HM en snabbis och lyckades få med mig en jeansskjorta.



Nu har jag bränt mer pengar på en dag än vad jag borde.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på en film och hoppas på att min huvudvärk ska gå över tills imorgon.
Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback