Do you remember?

Heeeeeey!

Jag kom nyss hem från Sara där vi suttit och snackat om Turkiet,jag längtar som fan!
Ska bli så enormt skönt att komma bort härifrån,ni anar inte!
Men det är dock i oktober så ett tag kvar men tiden går snabbt.

Jag har även färgat Saras hår,mitt hann vi inte med innan mamma kom och jag skulle ut och köra bil.
Så jag hade tänkt färga mitt hår nu och sen se film.
Imorgon har jag mycket att göra så då hinner jag det inte.
Har körlektion på morgonen sen riskettan och sen blir det att åka hem och duscha och äta och sen åka till Anna för hon fyller nämligen 20år.

Nu ska jag vandra till badrummet och börja färga håret,bye!

Most of all I miss my friend.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback