.

Heeey!

Jag har ont i huvet,det har varit alldeles för varmt och jag har duckit för lite vatten.
Det har varit hur mycket som helst att göra i lokeln inför min och Nadjas loppis som vi ska ha imorgon.
Det ser ut som ett bombnedslag där inne.

Vi var även och köpte pizza på pion.
När vi kom och hem och öppnade pizzan så låg det en lapp där i som det ståg:
Festa ikv? :)) ring då / wilson ...och sen hans nummer.
Haha jag det var lite kul faktiskt.
Blir dock ingen fest ikväll,vi ska göra klart i lokalen och sen ställa oss i köket och baka bullar och chokladrutor i den här underbara värmen,haha!

Nu ska jag hoppa in i duschen och vänta på att Nadja ska komma tillbaka.
Sen blir det att återgå till arbetet,haha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback