.

Heeeey!

Kvällen har varit riktigt trevlig,träffat massa goa människor.
Det har dock regnat till och från och när det väl gjort det så har det varit svinkallt.
Jag,Patrik och Anna var ute på en båttur och det började regna,jag höll på att frysa fingrarna av mig och fötterna eftersom jag inte hade speciellt bra skor så jag blev blöt igenom.

Dom flesta gick hem rätt så tidigt så på slutet har det bara varit jag,Patrik,Anna,mamma och pappa.
Det har varit rikigt trevligt,inte så ofta man får umgås såhär mycket med dom så det var kul.
Nu har alla gått och lagt sig förutom jag och vovven.
Har en känsla av att jag kommer bli bäckt ett Xantal gånger innat av Kiro men sånt jag får ta.



Photographs.

Nu ska jag försöka somna till en film,godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback