Happy B-day darling!

Anna Norberg fyller 20år idag!! HIPPHIPP HURRAA!!!!!

Eftersom min söta lilla vän fyller hela 20år idag så tänkte jag skriva några rader.

Vi lärde känna varandra i 7an,två helt olika personer som blev otroligt lika på väldigt kort tid.
Vi har varit med om en hel del tillsammans,både bra och dåligt (mest bra såklart),
Ett tag där gled vi ifrån varandra men det ändrade vi på.
Kontakten togs upp och nu har jag en bästa kompis som fyller 20år IDAG!
En söt liten tjej som växt otroligt mycket genom dom 7åren jag känt henne.
Hon är ju faktiskt inte lillanna längre utan lillMAMMA!


Jadu jag finner inga ord.

Somsagt vi har varit med om en del och mer blire.
Grattis på födelsedagen gumman!! ♥



uush vad fint :) jag blir rörd!

puss min bästa

2010-08-12 | 00:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback