I can't say goodbye to something that good

Heeeey!

Idag har det varit full fart!
Körlektion 10.35-11.35 sen lunch med Johanna på stan,cecarsallad,mums!
Sen vandrade vi tillbaka till körskolan för klockan 13.00 var det dags för riskettan,gick bara bra!

Efter det skjutsade jag Johanna till Sfparken och sen övningskörde jag hem.
Käkade middag rätt snabbt och sen åkte jag och mamma och handlade innan jag skulle iväg för att fira 20år-barnet.
Var riktigt trevligt,snackade,käkade,skrattade och busade med Benjmain,busade även lite med Viktor också,haha!


Gammal bild,tog tyvärr inte så många bilder idag.

Kom hem för ett tag sen,kikat på lite kläder jag fick hem idag,love it!
Ska klicka hem lite mer ikväll tror jag,får se.
Ska iaf borsta tänderna och peta ut linserna nu,bye!

Someday you understand what you did was wrong



SARA ! , TACK FÖR IKVÄLL , vi ses imornkväll

och du så jävla skön kommentar " Ska iaf borsta tänderna och peta ut linserna nu,bye!" hahah :D

2010-08-13 | 00:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback