I smile up to the sky,I know I'll be alright

Heeeey!


Efter att ha legat i sängen hela dagen och inte mått så bra så tog jag mig upp.
Var ute och körde en sväng med mamma och sen åkte jag till Sara.
Där satt vi inte länge innan vi åkte förbi hos André en sväng.
Sen åkte vi även på coop och handlade lite.

Sen åkte vi hem och drack te och tittade på fångarna på fortet.
Älskade det programet när jag var liten.



Efter det så åkte vi iväg till Sara's mamma en snabbis.
Vi var inte där så länge.
Sen skjutsade Sara hem mig och nu har jag precis målat naglarana och ska snart lägga mig och titta på the hills och sen sova för imorgon ska jag åka till Luleå en snabbis,och jag menar verkligen en snabbis.

Nu blir det the hills, godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback