It's time to turn on the last song

Heeey!

Sitter just nu i soffan själv,vi har skjutsat hem Sara för drygt en timme sen.
Funderar på att värma upp bastun nu när det börjar regna och allt.
Älskar det,hur mysigt som helst! kanske ta mitt första dopp i älven också,lär isåfall bli mitt sista också,får se hur jag gör,kommer fega ur när jag står på bryggan har jag en känsla av.



Skulle vara riktigt skönt.


Nu funderar jag på att gå en promenad i regnet runt ön,kanske gå förbi och hälsa på någon på vägen.
Länge sen jag hälsa på alla här ute,brukar oftast bli att man hejjar när man åker förbi med båten men inte mer än så.
Ska iaf byta om sen får jag se om jag tar mig hela vägen runt ön eller inte,bye!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback